Nuranemre Kızlar merhaba oglum 4 aylık hala gözyaşı akmıyo gozune arada masaj yapıyorum bu durumda olan varmı ??
asaf-ask Nuranemre oğlumun ilk göz yaşını sağlık ocağındaki ebe 2. Ay aşılarını yaparken akıttı 😪 biz ona cani ebe diyoruz kendi aramızda 🤱🏼
Bushraa Benim de kızım 3.5 aylık ve ilk gümden beri akıyor. Ben de çok telaş yapmıştım ama sıkıntımolmadı. Umarım sizde de sıkıntı olmaz 😓