Tospak Önce kendim sakin olmalıyım çünkü bebeğim hissediyor ve sütümden de ona geçiyor. Sonra bebeğimi kucağıma alıp sakin tonda onunla konuşuyorum. Emziriyorum, masaj yapıyorum. Emzirdikten sonra biraz dik tut ve hemen yatırma ki kusmasın o zaman da hıçkırık tutar. Sonra gazını al sakın ihmal etme. Gaz için damla kullanıyorum sende dene faydası oluyor (nurse harveys) Bebeğin le sürekli konuş, ona şarkılar söyle :) bende çok üzülür ağlardım ama bi faydası olmuyor inan ki. Bebekler kendilerini ağlayarak ifade ederler ve bizim bebeklerimiz biraz daha ilgiyi seviyorlar üzülme :) geçer hepsi.