Merhaba hanımlar doğumdan sonra adet düzensizliğin başladı doktorum cyclo progynova diye ilaç verdi düzene girsin diye adetin 5 günü başladım şuan adetime 14 gün var ve bugün adet oldum normal mi bu sizce ilaç bittikten sonra adet olmam gerekiyordu ilacı kullanıp böyle bir durumla karşılaşan var mı