Kalbimm Bugün 4 ay aşımızı olduk normalde gündüz çok uyuyan bi bebek degil oğlum asiya giderken uykusu vardı geldik emdi uyudu uyandı emip tekrar uyudu asi uyku yapar mı normal mi kafam karisti
Sinemkrsyk Arden tek bacağında şişme oldu bebeğimde,sizde oldu mu?kızarık bire biraz,diğer bacağında bişey yok şükür
Arden Sinemkrsyk Bizde pazartesi aşı olduk bizdede hala şişlik var bugun arayıp sordum normal dedi ebe kolanya yada bebe yağıyla günde 3-4 kere ovalayıp dağıtmaya çalış dedi