Merhaba on gün önce dogum yaptım arkadaslar hamileyken korse almıştım ama dogumdan sonra bedeni büyük geldigi için kullanamadım bu yüzden L beden yamuna korsemi satıyorum. Hiç kullanmadım sadece denedim denemeden önce etiketini kopardıgım ve tabi alalı bi 3-4 ay oldugu için iade edemiyorum . Sıfır yani. İsteyene ayrıntılı fotograf da gönderebilirim. Rengi siyah. 249 tlye almıştım 200 tlye satıyorum .