78bb Bebeğim üst diş çıkarıyor hiç birsey yemek istemiyor düzelir mi kalıcı olmaz umarım normalde iştahlı bir bebekti
eymenselimm evet evet yapıyor agrı oldugundan yemek istemiyor buyğzden yumuşak yogurt gibi yulaflı unlu şeyler yedirmeye tercih edebilirsiniz sınrq geçiyor patladıktan sonra 😊
Arhim Melo04 sonra dhzeldımı ıstahı.kızımda 10 gundur bıse yemiyor dıs cıkardı 2 tane aynı anda. Asla yemıyır
Melo04 Arhim evet düzeltip normale döndü ama yeniden dış başlıyor kısa bir süre sonra yeniden iştahsızlık,😭
Gamzem12_y 78bb oğlum dört aylıkken sekiz kilodan fazlaydı diş dönemine girdik şun yedi aylık olacak hala dokuz kilo üç ayda sadece bir kilo aldı
momaysegul 78bb diş berbat bisey ikizlerimden kızım çok iştahsız alt iki dişini çıkarıyor ek gıda istiyor ama mama içmek istemiyor zorlanıyorum çünkü zorladığım an ters davranıyor hiç içmek istemiyor umarım. Kolaylıkla bu süreci Atlatırız
Sibelgokhan 78bb dış çıkarma dönemlerinde, ağrısıyla , ve verdiği huzursuzlukla bir şey yemek istememesi normal dış çıkardıktan sonra geçecektir.
Arhim Eser3458 canım kızımda 2 alt dısı cıkardı. Patlamıs cunku kasıga ses geliyor ve ucu gorunuyor. Ama 10 gundur bıse yemiyor ben napacam
Arhim Eser3458 canım ama ek gıda mama bıberon hıc bıseyı kabul etmiyor. Zorlanıyorum ama artk aglamaktan heder oldum. Gece 12 de uyurken 90cc verdım bak saat 9oldu hıcbıse yemedi
Sumeyyelan 78bb yapar canım ama dişi çıksın zamanla düzelecek çünkü düşünüyorum da bizim bile bi diş çıkarırken ağrır onların minicik bedenleri nasıl dayandınız bile yemek istemeyiz yani bizde 5 aylık olduk ve dişten olduğunu düşünüyorum emme mama saatlerimiz uzadı resmen İstemyor
Desbildemates 78bb wlaa çok iştahsız huysuz oluyor sabah 6 dan beri uyanık gazlı dönemi daha iyiymiş çok stres yapıyorum