seda_seda 6aylık olduk.. 1 aydır gündüzleri çok kısa emiyor, zorla da emzirmek istemiyorum ama 2,3 dk anca emiyor:( acaba çok sık mı emziryorum? 4 saatte bir emzir diyenler ama çok aç kalmaz mı? Acaba meme reddi mi? Kafam çok karışık..
Yaserinannesi seda_seda büyüdüğü için daha çabuk emip doyuyor olabilir bide ilgisi çabuk dağılıyor ben televizyonu kapatıp emzirebiliyorum yoksa birkaç dakka emip sese dönüyor bence 4 saat biraz fazla benim bebeğimde 6 aylık uyumuyorsa 3 saati geçmiyor
seda_seda Gmzsgt 2 saatte bir emziriyorum, 7kere falan oluyor sanırım.. ama çok kısa kısa emiyor:( kilo alımı da yavaşladı:(
seda_seda Yaserinannesi ben odaya geçip emzirmeye başladım ama gene emiyor sonra çekiyor etrafa bakıyor öyle öyle emiyor, acaba meme reddi mi die korkmaya başladım ki biberon emzik fln da vermesim hiç
Yaserinannesi seda_seda umarım meme reddi değildir öyleyse de yapacak birşey yok sütün bitene kadar sağıp muhallebilerine katabilirsin
seda_seda [bilinmeyen] nekadar süre emiyor, benimki çokk kısa emdiğinden acaba arayı açsammı diyorum.. meme reddi olabilir mi acaba gerçi biberln fşana da vermedim:(