Karnı tok altı temiz hasta değil doktora gittik bişe çıkmadı gaz içinde damla kullanıyoruz 4 aylık kızım öok huzursuzlaştı 4 gündür anlayamıyorum nedenini çok zor uyuyo geceleri uyanmayan çocuk uyanmaya başladı sürekli ağlıyo aşı vardı tutmuş kolundaki kızarmış irinleşmiş bundan dolayımıki bilemedim doktr aşı için normal öyle olması hiçbişe yapma aşının üstüne dedi bu huzursuzluğuna bi çare bulamadım ne yapmam gerek nasıl davranmam gerek ya çıldırmak üzereyim resmen