Mom34 küçük kıyamıyorum derseniz o bence gündüz eğitimini de vermeyin, gece ile birlikte olunca ikisine aynı anda alışıyorlar, benim oğlum 1 ay oldu çok şükür bıraktı bezi. Kesinlikle geceleri takmadım( annem bez bağlıyor demkki buna yapabilirim) gibi güvensizliklere sebep oluyor gece bağlanması, bundan dolayı asla takmadım evimiz de şu anda bez yok, bir kaç defa yapa yapa alışıcak ve kuru kalkmaya başlicak, ya da tuvaleti geldiğinde ağlayarak uyanıyorlar genellikle o anda hemen götürülebilir.
Eltimin oğlu 5 yaşında hala geceleri bez takıyor, ne yazık ki bez alıyor. Çünkü en başından beri öyle öğretti, şu anda da öyle devam ediyor.