Biz altıncı ayımızi doldurduk. Bir haftadır oğlum huzursuz sadece kucağımda duruyor. Salyasi çok ve birşeyleri sürekli ağzına götürüyor hatta ağzına birşeyler goturemeyince deliye dönüyor. Bu huysuzlugu ne zaman gider 😔 disse şayet ne zaman çıkar 😔 cuma da asimiz var 😔