Esnakdnz ben bu başlıkla açılan bütün sohbetlere yazıyorum. Benim oğlum 2. Aydan 7.aya kadar sadece 6 günde bir kaka yaptı. Doktorların hepsi anne sütü alan bebeklerde normal olduğunu söyledi. Doktor doktor gezdim. Sonra ek gıda ile durum değişti. Süt alerjisi yok dediler, yağ içirmeyi yahut popoyu uyarmayı uygun görmediler.