Ben yaptırdım. Rotadan sonra 1 hafta sersemlik yaptı ve 6 ay kabız oldu. Zaten alerjik bir bebekse rota aşısı da bağırsakları etkilediği için alerjinin etkisini göstermesine sebep oluyor olabilir. Belki rota aşısı yaptirmasak alerjiyi bu kadar şiddetli yaşamazdık.