şu uyku problemimize yardım edin lütfen. Tek başına nasıl uyutıcam yani kendi kendine. 10 AYLIK ve yatağına girdiği an çığlığı basıyo. Ayağımda yatıyo ama zar zor. Bi çözüm bulamıyorum. Bütün günüm uyutma derdiyle geçiyo. Ben yıpranıyorum çocuğuda yıpratıyorum bu sefer. Benim durumumda olup başaran varsa bana yardım etsin lütfen. Sizin fikirlerinize ihtiyacım var .