Synmannesi E_G_Kaan canım ben sürekli meme de sıkıntı yaşıyorum bu yüzden sol memem küçük onda sütüm az hep ağlıyor uyku sersemi veriyorum ya da uyutup veriyorum meme sen de öyle dene ben çok zorlanıyorum :( Çok da üzülüyorum
Melo04 E_G_Kaan ben sadece süt ürünleri tükettiğimde kızım emerken ağlardı istemezdi ama alerji olduğunu öğrenip yememeye başlayınca sorun yaşamadım
Balteknem E_G_Kaan benimde ayni ozeldeki doktorum ve pfrs doktor alerji dedi sonra da kendi devletteki doktor ve prf mukus tek basina alerji sayolmaz dedi her doktorum fatkli diyi