Yesidil Kızlar bebek kamerası aldık letgodan denk getirdik çok uygun aldık:) fakat nereye tktınız sizler. Anne yanı beşiği var orda uyuyor yakınında yöresinde de bişy yok ki koysam. Beşiğe bantlasam durur mu acaba? Yardımcı olursanız sevinirim
Yesidil Ceyo0666 140₺ ye aldık. Bebevonun her şeyi çalışıyor. Gece görüşü de çok güzel. Sıfırı 400 lira o yüzden çok iy fiyata aldığımızı düşünüyorum. Ki başka markalar çok daha pahalı. O yüzden letgoya vs bakabilirsiniz.