06-ikra-06 Kızım 10 aylık 3 delikli biberon ucu kullanıyoruz sanki az akıyor gibi sizde kaç numara kullanmalıyız cam biberon değil bu arada
asyasare 06-ikra-06 benim kizim 6 aylik oldugu gun ben 4 delikli aldim canim 3 delik az 10 ay icin. zaten 4 delikli olan 6 ay ve sonrasi diye gecer. 4 delikleye gecmelisin.
Yasmin89 Az aktığını düşündüren şey ne canım, benim bebeğim 9 aylık 2 numara kullanıyoruz kendisi memnun duruyor ve çok açsa hiphizli bile içiyor. Aklıma bile gelmedi daha 3 numaraya geçmek.
baybmom Deliğini bilmiyorum ama 3 numara kullanıyoruz biz 16 aylık. 6 aya kadar 1 no. Bir yaşına kadar 2 kullanmıştık.