Bız süt içmeyi formül mamayı 15 ayda bıraktı kendı ıstemedı bıberon almak Suan 17 aylığız sadece yemek yıyoruz kahvaltı 4 gündür yok meyveyle besleniyor sadece, yaptığım çorbadan sadece mercımek içiyor pılav yıyor okadar akşam yemeği içer dıye degısık çorba yaptım dugun çorbası omuda ıcmedı pıde yedı azcık 😔 korkuyorum zaten devam sütü falanda yok yemesı güzel olsun ıstıyorum sız bebeklerınız yemeyınce napıyorsunuz acaba ek olarak bişi yapıyomusunuz