Mucizelerveanneleri Kızlar sezaryen olalı 34 gün oldu İçerdeki dikişlerimin olduğu yer tümsek ve daha sert bu durum normal Mİ sizde de varmı böyle bişey ☹️
tgc Mucizelerveanneleri bnmki ikinci sezeryan dediğiniz gibi duruyor dikisim üst kısmını hiç hissetmiyorum
Zeyyy Mucizelerveanneleri normal zamanla geçer o hissizlikte normal tam kesilen yerde benim hala hissizlik var korse mı kullandın göbek için ben kullanamadım 6 ay oldu feci göbek var
Netice Benim de ayniydinı canım sıkıntı etme zamanla o sisler iniyor ama karin egzersizleri 2. Aydan sonra yap
Gokbayes2018 Mucizelerveanneleri bende 20 gün oldu sayılır sezeryan olalı. His yok gercekten orda ve ustınde 😕
Netice Mucizelerveanneleri benimde öyleydi canım hissiyatı sonra geliyor yavaş yavaş kolay değil 7 kat kesik var dikiş için Allah bilir nasıl sinirleri öldürüyorlar ama yapacak bisey yok kuzularımız iyi olsun gerisi yerine gelir ins
Mucizelerveanneleri Zeyyy yok hiçbişey kullanmadım ,çok kg almamıştım sanırım ikiz bebek 16 kg civarı ,ama bacaklardan aldım ben göbek eski halinde 🙄
Zeyyy Mucizelerveanneleri bende 10 kilo aldım doğumda 4ü gitti geri 5 kilo daha aldım şu an hamilelikten önceki halimden 11 kilo fazlayım göbeğim de çok kaldı 😣😣
AselSisiMom Mucizelerveanneleri Benim de öyle hatta sanki urgan varmış gibi hissediyordum o derece 😀 şuan 2 ay oldu biraz daha azaldı zamanla toparlanıyor iyileşiyor
Merveturak Bende sezeryan Doğum yaptım 25 gün oldu tek ayağımdaki uyuşukluk geçmedi ayak tabanım komple uyusuk .. başına gelen var mı merak ettim
Raziye Benimde ilk sezaryenim 6.5 aylık kızim var ama dikisin bi tarafi hala hafif sis ve hissizlik var
Belmaeylul Mucizelerveanneleri benim üö ay oldu hafif bir şişlik var gibi ama sert değil geçer ya dert değil 🥰
Netice Benimde ilk 10 günde vücudumda ödem vardı sonra 10 gün içinde aldığım.butun kilolar gitti çok şükür ve eski kilomdan daha da düşük şuan inşallah daha da gider 50 olmak istiyorum kızlar ama.emzirdigim için tutamıyorum kendimi yiyorum ona rağmen gidiyor hamile kalmadan önce 62 idim doğuma 71 ile gittim doğumdan sonra 10 kilo gitti şuan 4.buçuk aylık oğlum ve 2 kiloda gitti 59 um inşallah 50yi görürüm 😊