Melegimbenimkizim 2ay 8 gunluk kizim var grip oldu burnu akıyor boyna hapsuruyor huysuz cok halsiz biraz ateside var tek basimayim ne yapicam bilemiyorum calpol şurup verdim ne yapabilirim baska nasil gecer gribi
tarcinkokusu14 Melegimbenimkizim ateşi için ilik bezler ile eklem yerlerini sürekli sil canım burnu için serum fizyolojik varsa damlat. Daha çok bebek doktorsuz başka ekstra bişey yapılmaz bekle biraz daha şurup etkisini gösterir elbet canım korkma.
Zeynep_1 Canım merhaba. Geçmiş olsun. Burada okumastm bebeginizin çorabnı limona batırıp ayağına giydirin. Ilık dış ve calpol verin. Ben grip olunca çay kaşığı ile limonda içiriyorum. Bol bol da emzir. Stres yapma😍