Mom567 Sol göğsümü emzirdiğim zaman AĞrı oluyordu anlamadım hiç , iki saat önce fark ettim elime aldığımda kitle , emzirdiğim de damarlarım yukarıya çıkıp çok belli oluyor ağrıyor elime büyük kitle geliyor resmen anlmadım en çok emzirdiğim göğsümdü
Eternity Mom567 En com emzirdiginiz gogusunuz oldugu icin fazla stimule ediyor ve fazla sut kanallari tikiyor. Eger kist gibi hissediliyosa sicak dusa girin bastira bastira ovun oraya masaj yapin gogus ucunuza dogru. Kanallarin tikali kaldigi vakit maalesef iltihaplanma vs oluyor, benimki 3 gunde gecmisti, 20-30 kere banyoua girdigimi bilirim 🤦🏻♀️
Meridef Lastik göğüsün şişer ağrı yapar üzerine bile yatamaz hale gelirsin ve sende ateş yapar bende yaşadım ılık duş al çık göğüsünü sağ hemen. Sağdıktan sonra da soğuk kompleks yap benim doktorum öyle demişti geçti hemen
Ahmetarik Mom567 çok yaşadım berbat biseydi. Göğüs ucum yaraliydi diye çok vermek istemiyordum sütümü. O yüzden hep mastit olurdum. Doktor cerraha gidersin orda tel ile süt damarlarını açarlar ama çok meşakkatli bişey olur dedi. Korktum gitmedim cerraha. Ne zmnki öyle oldum onu hep sağdim ve soğuk bezle ateşini aldım. Ilık banyo yaptım. Öyle böyle geçirdim o süreçleri. Ama ileriki zamanlarda artk geçiyor mastit. Çok olmuyor.
Aysld Mom567 mastit başlangıcı olabilir ilerlemeden önlemlerini al duşta sıcak suyla masaj yap dayanabileceğin şekilde suyu sıcak ayarla duştan sonra emzirebildiğin kadar emzir kalan sütü de sağ bi kaç gün bunları yap düzelir ilerlerse çok kötü bende ilerledi ve hastanelik oldum zor atlattım geçmiş olsun☺️
E0501 Mom567 aynı şey banada oldu sıcak suyla bir bez yardımıyla tıkanan göğsünüze masaj yapın yukarıdan aşağıya doğru daha sonra emzirin hatta yapabilirse eşiniz veya bir başkası tüm gücüyle bastırarak yapsın bana doktor söyledi işe yaradı ama biraz canınız yanabilir. Emzirirken de dikkat edin yanlış emzirme pozisyonundan veya yorgunluktan oluyor genelde
minikpatates Mom567 canım benm arkadasim 3 aylikken KESIN MASTIT tir diye dr gitti ki sayet dr da daha muayene etmeden mastittir demis. Muayenesinde hasta olduğunu öğrendi. Canını sıkmak istemem ama sakın erteleme. Erkem muayene hayat kurtarir. Cok şükür tedavisi bitti 😇 koltukalti agriyormus onunda cok sizisi varmis başta
Eymeniko_ Mom567 mastit canım ağrıdan bir iki gün sonra kızarıklık oluşuyor bende sürekli olur ılık duş al banyoda göğsüne masaj yap bol bol emzir ters pozisyon emzirme de işe yarıyor bir kaç gün sürer kemik ağrısı halsizlik ateş yapar aynı grip gibi minoset ya da parol içebilirsin
Mom567 Eymeniko_ parol içtim dün sağdım iki kere , ılık duş aldım , sıcak havlu koydum baya yumuşadı ama ağrısı var kızqrıklık da geçwmdş
Minnakseven Mom567 aynı şey başıma geldi pazar günü farkettim pazartesi doktora gittim çok emzirdigin için enfeksiyon olmuş dedi o memeyi verme sağıp ver dedi antibiyotik kullanıyorum ama dün ötekinde de çıktı çok ağrım var ve sağıp verirsem memeyi bırakacak zaten zamanım da yok emziriyorum öyle geçsin diye dua ediyorum
Mom567 Minnakseven ya benim şuan ağrı var galiba ben birazda zorladım emzirince acıyor hala 😔 doktora gidecektim doktor yokmuş