Merhabalar 14 aylık olmaya az kaldı oğlumun. İşe başladım pazartesi günü ve zorluğundan dolayı sütten kesmek zorunda kaldım. Bebeğim son 1 aydır çok öfkeli olmaya başladı kendisine zarar veriyor bana zarar veriyor etrafa zarar veriyor sinirinden. Normal mi bilmiyorum bu durumla karşılaşan oldu mu. Bu arada uyurken çığlık çığlığa uyanıyor uyku arasında öfkelenerek yüzünü [parçalıyor..Yardımcı olabilirmisiniz..