Kızlar oğlum tam 17 aylik ama hala yürümüyor elinden tutunca kendini topluyor yürümek istemiyor. Koltuklara iniyor çıkıyor bi yere tutunup ayakta duruyor ama iş yürümeye gelince hiç ama hiç hevesi olmuyor hatta tam tersine ağlıyor. Ben bu zamana kadar stres de yapmadım ama endişe etmeye başladım yavaş yavaş. Doktora götürdüm 1.5 ay önce 1 aya yürür demişti ama hala tık yok. Benimle aynı durumu yaşayan anneler var mı nasıl bi yol izlediniz ben çok stres yapıyorum