Yigitoglum_2 Oğlum 8 ay 17 günlük 🥰 Dizlerinin üzerine çıkıp sallanıyordu geçen hafta oturmaya başladı sonra da emeklemeye başladı.15-20 dk yürütece oturtuyorum yürümesine fayda sağlıyor bütün evi dolaşıyor yerinde durmuyo,maalesef her gün bi kaza atlatıyoruz 🤦♀️ Bugün tereryumumu kırdı sağolsun 😔 Ek gıda iyi gidiyor yemek ayırmıyor ama o an yemek istemiyorsa tükürüyor 😬 3. Dişimiz çıkıyor onun huzursuzluğu var . Gece mutlaka 1 kere uyanıyor.
Ha bi de size denk gelmişken bir şey danışayım. Normalde 6.aydan sonra 1 yaşına kadar aşı yoktu. Bu ay boy kilo kontrolüne gittiğimizde sağlık ocağındaki doktor 9. Ay ve 11. Ay aşı var virüsten kaynaklı dedi yaptırsam mı pek emin olamadım bilginiz var mı?