Oğlum 15 aylık 1hafta önce boğazlqrında hafif kızarıklık vardı doktor asist diye şurup verdi balgam sökücü 3gün kullandık sonra antibiyotik verdi 4gübdür de antibiyotik kullanıyoruz burun akıntısı hapşırık geçti ama ara ara öksürük var birde hırıltı var göğüsünde yarın son antibiyotik de napıcam bilemedim bronşit mi oldu acaba iyileşmedi