Kizlar 7 ay 6 gunluk erkek bebegim kafasini assagi yukari yapiyor boyle nasil desem kafayla selam verilir ya öyle ve gozlerini kaydiriyor bunu gun icersinde 1 yada 2 kere yapiyor ayriyettwn durup dururken bi titreme geliyor hani böyle usuruzde aniden gelur ya oyle iste bunlarin sebebi nedir normal mi internetten arastirdim fakat otizmden tutta bla bla bissuru yere gidiyor .