AryaBorte1 işiniz zor. Benim de oğlum ve kızım arasında 20 ay var. En ufak bi şeyde diyorum ki bak kardeşin sana güldü. Bak seni çok seviyor. Bak seni öpüyor diyorum. Küçüğü öpersem, büyüğü de öpüyorum. Yani adaletli olmak çoğu şeyi çözüyor. Küçük bir yaşına girecek mesela. Ablası çok sahiplendi kimseye dokundurtmaz , kimsenin ona kızmasına izin vermez 😄