Kızlar 5 aylık kızım var ben geçen ayın 17sinde doğumdan sonra ki ilk reglimi oldum. Ve daha da olmadım bugün ayın 20si normalde hep adet oluyorum aslında 1 hafta önce adet ağtısı gibi ağrım oldu ama olmadım. Hamilr olabilir miyim test yapıyorum hep nerden baksanız 5 tane yapmışımdır günlerdir ama hep negatif çıkıyor. Süt yani emzirme regli geciktirir diyorlar doğru mu ondan olabilir mi Sizin de öyle mi oldu lütfen yazar mısınız