Allah kolaylık versin öncelikle bu gaz dönemi bir çok çocukta oluyor maalesef. Ama korkmayın muhakkakta geçiyor. Yediklerinize çok dikkat edin. Bazı gıdalar çok güzel süt yaptığı gibi iyi de gaz yapıyor. Özellikle nohut mercimek vb. Bakliyatı olabildiğince az tüketin. Ben nohutu bilmiyordum iki güne bir nohut yiyordum. O yüzden çok gaz sancısı çekmişiz.
Normalde 3.ay gazda en zorlu süreç bizim o ay hiç gazımız kalmamııştı. Yani hiç yetmeyince de olmuyor boş verincde olmuyor.
Bir de biraz büyüsün kimyon çayı 👌