Asyanese Kızlar kızım yeni 4 aylık oldu ama son bir kaç gündür Alt dudağını emiyor başına böyle bir şey gelen var mı neden olabilir acaba
Annemisyen Asyanese bizim 3 ay 27 günlük o da 2-3 gündür alt dudağını emiyor, emzik filan almadı bizimki ondan mı emiyor yoksa diş hazırlığı mı bilemedim bende…🤷♀️
Deletedmom388 Asyanese Kızım da yapıyordu o zamanlar sonra unuttu😊normal sanırım.Dönem dönem değişik şeyler keşfedip sürekli yapıp sonra da vazgeçiyorlar.
tosbikim2020 Benim kide 4 aylik sayilir biyle bi sey gormedim benimkide iki dudaginu ayni anda pep pep yapiyo sap sap gibi
Ececik07 Asyanese evet benim kızımda öyle alt dudağını emip morartıyor unutturmaya çalışın emzik veriyorum ben öyle olunca
Gltbb Asyanese benim kızımda yapıyodu sonra tükürerek konuşmaya çalışıyodu şimdi o yaptıklarını unuttu dönem dönem yapıyolar ve bi bakıyosun başka bişeye geçiş yapmışlae😂
Deletedmom314 Asyanese benimki emmeye başladı 2 hafta en fazla 3 hafta sonra diş çıkardı belki kasindigindan yapiyodur sizinde kiziniz