Aysenur2705 Merhaba arkadaşlar kızım 2 aylık bugün hem zatürre hemde verem aşısı olduk. Ama sürekli uyuyor artık emzirmeye zor kaldırıyorum dürte dürte emziriyprum aşıdan dolayı mı
Monik1 Aysenur2705 merhaba biz de aşıdan sonra sürekli uyuduk ancak doktorunu aradım normal dedi ancak beslenmesi için zorla olsa da kaldırın dedi bilginiz olsun
Pelo_00 Aysenur2705 Bizimki de ikinci ay aşısından sonra uyumuştu sürekli mama yemeğe kaldırıyordum sonra hemen uyuyordu. halsizlik yapıyor aşı sürekli ateşini ölçün çıkarsa bir çay kaşığı calpol verirsiniz.
Berrinsoyagazi14 Aysenur2705 korkmayın benim oğlumda 2 aylık aşısında 2 ay da hiç uyumadığı kadar uzun uyumuştu kaldırdık mama yiyip geri uyumuştu 😅ateşi yoksa sorun olmaz merak etmeyin
Msglm Aysenur2705 canım bu sabah biz de 2 ay aşısı olduk ve hastaneden çıktığımızdan beri uyuyor, ateşini kontrol ediyorum, zıbınla yatırdım ne olur ne olmaz diye. İlk aşıda da böyle olmuştu, için rahat olsun, geçmiş olsun bızdığa
Psikologanne95 Yaa bizde haftaya olucaz bu aşığı. Sizlerin nasıl geçti çok ağladı mı kaç gün sürüyor? Huysuzluk yapıyor mu
Aysenur2705 Psikologanne95 aşı olurken çok ağladı kucağıma aldığımda sakinleşti biraz ağlıyorlar yakıyormuş aşı