asiyeomuribrahim [bilinmeyen] bizde boleydik canım çok fazla kusuyordu 2. ay hic kilo almamıştı.çocuk gastroentoloji doktoruna gittik reflu tanısını koydu ve şuan kilomuz gayet yerinde