Merhabalar , bebeğim 38 günlük. Gündüz ve gece uykuları , emmesi vs. hepsi olması gerektiği gibi. Ama akşamları 7 den 12 - 1 e kadar huzurlanıyor emdiğini kusuyor. Gaz çıkarsa da ağlıyor yerinde duramıyor kıpır kıpır. Uyumaya direniyor. Uyusa da en fazla 10 dk uyuyor. 12-1 e kadar böyle devam ediyor 🤦🏻♀️ Eşim işten geldiği gibi kendini bir kaos içinde buluyor İkimizinde akşamları perti çıkıyor. Neyimiz var 5. Hafta atağı mı nedir bu ؟