miracinnannesii Açıkçası çok pratik şeylerden bahsetmek ıstıyorum .Çok aceleyse ve elimde de yemek yoksa muhtemelen o gün erişte çorbası yapıyorum soğan sarımsağı rendeleyip az zeytin yağda kavuruyorum erişteye koyuyorum üzerine bir kaşık tarhana koyup kemik suyu ilik suyu et suyu tavuk suyu ne varsa biraz et koyuyorum en pratik oluyor ve çok çabuk pişiyor. Sonra eğer temizlenmiş ayıklanmış bir şekilde saklarsanız semizotu ıspanak kabak kolayda olsun diye ben temizleyip difrize atıyorum hemen hızlı bir şekilde yemek yapmak istiyorsam yine aynı şekilde aynı yöntemle bu şekilde pişiriyorum bir de oğlumun en sevdiği yemeklerden biri kıymalı kabak kabağı normalde soğanla soteler gibi pişirip üzerine de önden pişirdim kıymayı koyuyorum biraz bebek salçası yoksa kırmızı biber doğuruyorum oda çok çabuk Pısıyor haftada en az bir kez yayla çorbası kesin yaparım zaten onu biliyorsunuzdur terbiyesini de yine on yumurta ve yoğurt da yapıyorum içine biraz tereyağ atıyorum👇🏻