Elifkadir Merhaba abiye modelleri güzel diger kiyafetlerde oyle.fakat hic yorum yok kullanip.memnun olan var mi
hayalperestbirealist Elifkadir abiye değil de pantolon almıştım baya giydim iyiydi. Elbise almıştım bir de olmadı bana iade ettim sıkıntı yaşamadım
Ikrazumra19 Elifkadir ben deniz butikten bir suru kiyafet pantolon aldim ama abiye almadim onun harici diger ürünlerinden cok memnunum
Haleyyldz Elifkadir abiyeleri çok güzel bizzat mağazaya gittim hatta çoğunuda denedim kendi bedeninin bir büyüğü daha rahat oluyor geri kalani gayet iyi🤗hemde gayet uygular
BusraErgin Elifkadir Ben kına gecesı elbusemı bıle ordan aldım.Buyuk beden gıymeme ragmen cok ıyıydı.Tereddut etmeden sıparıs verebılırsınız🎉