antropologanne Bugün 2. Ay kontrolümüzde vajinal yapisiklik olduĝunu söyledi doktorumuz. Sadece zeytinyağı ile masaj yap ki daha da ilerlemesin dedi. Bu durumu yaşayan varmı? Sonrasında geçiyormu ?
Beyzafc antropologanne masaj ve krem ile geçti kızımın 1 hafta sürdü ama doktorumuz masaja devam dedi tekrar olabiliyormuş
Woody antropologanne doktorumuz ufak bi müdahale ile açtı. Şimdi sabah akşam saf vazelin sürüyoruz biz
Ececik07 antropologanne dün açıldı bizim de ufak bir makas gibi bir şey vuruyor aşağı doğru açılıyor masaj ile halledebilirseniz iyi olur ben yapamadım müdahaleye ihtiyaç oldu mecbur ana her şekilde de tekrarlama olasılığı yüksek ondan açıldıktan sonra dikkat edin açılması da şart yoksa vajinit olur
antropologanne Ececik07 Teşekkürler. Size de geçmiş olsun. Masaja başlayacağım ben de yarın umarım düzelir.
birhalifeannesi antropologanne benimde 1.5 aylik kizim varda kafama takildi simdi olmadi kontrolde bende diyim doktora tesekkur ederim cok gecmis olsun sizede🤲
Mom022 antropologanne erken farkedilmesi iyi olmuş. Pişik kremleri, çok silmek vs uğraştıkça tekrarlanabiliyormus. Dikkat etmek gerek
antropologanne Mom022 Evet öyleymiş. Bende biraz pişik kremini çok kullanıyordum🙄 Çok daha hassas olmak lazımmış.
Tulayozmen antropologanne bizim kizimizda da ayni durum vardi. Doktor vazelin ile ayni islemleri yapmamizi tavsiye etti. Eczaneden bebekler icin uygun olan bir vazelin alirsaniz cok daha iyi olur. 1 hafta sonra yapisiklik gecmisti. Cok endiselenilecek bir durum degil. Sabirli olun. Umarim bir an once saglikla acilir.
antropologanne Tulayozmen Çok teşekkür ederim.Ister istemez kafama takılmıştı, içimi rahatlattınız.Hemen bakacağım vazeline. Size de geçmiş olsun🍀
Emine1414 antropologanne merhaba benim kızımda da oldu ve baya yapışmıştı. bi açtırdık eliyle açtı ve vazalin kullandım 2 ay sonra kontrol dedi gittik çok az yapışmıştı tekrar açtı ve vazaline devam ettim şuan açık ama doktorun dediği ya anneden gelen hormonla ilgili ya da bezle ilgili dedi nemli bırakmamak gerekir dedi
antropologanne Emine1414 Belkide bezle alakalıdır çünkü çok dikkat etmeme rağmen bezi yeterince kuru tutmuyor. Teşekkür ederim, sizede geçmiş olsun🍀