Annnisshhh Azizarifim çocuğun kilo gelişimine bağlı bezin sıktığını hissedersen ili numaraya geçersin
[silindi] Azizarifim bebeginizin kilosuna gore gecis yapmaniz gerekiyor, 1 numara be zaman kucuk gelmeye baslarsa o zaman bir ust bedene gecmeniz gerekiyor.
Hcrakin Benim kızım 2 ay 12 günlük ben hala 1 numara kullanıyorum.son paketten 10 tane kaldı onları da bitirip 2 numaraya geçeceğim.
Azizarifim Kadir prima dar aslinda boydan oluyor bacaklari sikiyor gibi bizimki erkek allah bagislasin 🤗
Azizarifim Kadir bacim 3 kilo dogdu 0 kullandim dogar dogmaz gobek oyuntulu kilosunda bilemiyorumki ☺