Helenyaz cocuk doktorumuz 6. ayda gidilcek dedigi icin 6. ayda gittim. goz doktoru normalde 3. ayda falan bir kontrol ederiz gozde kayma var mi sasilik var mi gorme yetisi var mi diye dedi. ama cocuk doktorunuz gerekli gormemis yonlendirmemis demek ki sorun gormemis dedi. sonra normal damlali goz numarasini olctu isikla bakti takip ettirdi vs. 2 yasinda gelin tekrar dedi. sanirim bir sorun olursa cocuk doktoru daha erken yonlendiriyor. ya da sorun olmasa bile garantiye alan doktorlar da olabiliyor bu nedenle erken giden olabilir