momyshark1 Kızlar oglum istahsiz yemeyen bir bebek🤦🏼♀️ bi bakıyorum 3 4 gun cok guzel yiyo sonra 3 4 gün tekrar yemiyo 1 öğün bile sonra tekrar yiyo günü gününü tutmuyo 🤦🏼♀️
gzdsahin momyshark1 sevdiği şeyle alakalı olabilir mi her yemeğe karşı mı benim oğlumun sevdiği hiçbirşey yok mesela 19 aylık ama yediği herşey zorla
momyshark1 gzdsahin sabah kahvaltimiz hep aynidir mesela her ogun mutlaka meyve de veririm 3 ana ogun hazirliyorum ama 2 3 gun guzel yiyo 2 3 gun hic yemuyo 10 bucuk ayligiz
gzdsahin momyshark1 bizde öyleyiz herseyi yapıyorum ama yemiyor hiç her öğünde 2 3 çeşit yapıyorum çoğu zaman birde oğlum sadece püre yiyor 🙄