Alyaask spinal sezeryan oldum ben hep normal istiyordum ama gittiğim tüm doktorlar tek yumurta ikizini duyduğu anda sezeryan dedi,bende zorlamadım ama son zamana kadar normal dogum ihtimalini zorlariz dedi doktorum ama aniden suyum geldi ve enfeksiyon ihtimaline karsi apar topar sezeryan oldum,tek damar derken iki bebek arasında yaşanabilecek kan tranfüzyonundan bahsediyorsunuz sanırım,biz bu durumu yaşamadık cok sükür,her 2 bebek arasinda kilo boy gelisim duzeyleri hesaplanarak aralarinsaki farki yüzde 25geçerse risk ihtimalleri başlamış oluyor,çünkü anneden gelen damardan bebeklerden biri cok daha fazla beslenerek öteki beslenemiyor,her 2 haftada bi kontrollere gittim ben,perinatalogtu doktorum ve cok şükür onun sayesinde cok rahat gecirdim,yüzde 15lere kadar çıktı ama sonra düştü,zaten tek yumurtalarda hep bi bebek daha iri oluyor öteki daha minik kalıyor,yatarak hic gecirmedim hep hareket halindeydim,nefes almam dahi zorlaşmıştı baskıdan ama kaplumbağa gibi gitsem bile durmadim hic.Aynen normal gebelikten cok daha zor geciyor,herşeyi çift yaşıyorsun ama herşeye deger,20.haftadan sonra kımıldamalar baslayınca dünyanın en güzel anlarıda başlıyor..Her hamilelik ve sonrasi cok farkli aslinda yaşananlar sancılıda olsa yanında yatan 2 bebeğe bakinca hepsi gidiyor..Çok güzel zamanlarda gelecek,Allahım nasıl yetişicem 2si bir ağlayinca dediğin anlarda,merak etme zaman cok cok hızlı,18ay cok cok hızlı gecti..Biri 2035doğdu ötekide 2350doğdu 18 gün küvezde kaldılar..