Bebeğim 2 ay 3 günlük boğazı enfeksiyon kapmış hasta da değiliz kimseyle de görüşmüyoruz nasıl oldu anlayamadik. Doktor antibiyotik vermeyeyim bol bol emzir dedi. Ateşi 37.5 a kadar çıktı en son. İlk 3 ay ateş çok kritik diye bildiğim için çok korkuyorum. Var mı aranizda daha önce yaşayan varsa nasıl geçirdiniz ?