Kızım 13 haftalık bu gün doktora gittim rota virüsünü yaptırmak istedim ancak ilk dozun en geç 12 haftaya kadar yapıldığın sonrasında bağırsak düğümlenmesi riskinden dolayı yapmadıklarını söyledi..Ama 2. Ayında aşı takvimi yoğun olduğu için bir sonraki ay yaptırsak olur mu dediğimde eczacı olur tabi 1 seneye kadar süresi var dedi…3-4 ayda Rota virüsü yaptıran var mi?