benbirikimiyim Bebeğim 40 çıktığı günden beri ikindiden sonra ağlamaya başlıyor hergün hergün hemde hiç şaşmaz, bilgisi olan veya aynı durumda olan var mı?
Rizeligelin benbirikimiyim evet bazen alışkanlık olabiliyor o saatlerde banyo yaptırmanızı tavsiye ederim kızımda aynı şekilde kırkı cıktıkan sonra gece 11 de cığlıklq ağlıyordu bir kaç gün banyo yaptırdım suyu doğduğundan beri çok seviyor sakinleşti sonrasında yapmadı muhtemelen gaz sancısı okuyordu ayak masajında yaparsanız iyi gelecektir
mer_mer benbirikimiyim kolik bebeklerin özelliği hep aynı saatte ağlamak maalesef bizde her akşam 8de başlarız
Giraysmom20 benbirikimiyim gaz sancısı olabilir mi belki o çok zorluyordur masaj yapın banyo yaptırın sakinleşir belki küçük kuzu
Prnssm-23 benbirikimiyim evet kuzum aynı saatte ağlar kolik bebekler ve susmazlar duş aldır masaj yap o saatlerde
Merve_Mila benbirikimiyim Benım bebegımde uc aylık oldu. Aynı sızın dedıgınız gıbıydı saat 7 den sonra baslar 11 e kadar aglardı doktorumuz kolik dedi. Biz sancısı baslamaya yakın bebek arabasıyla dısarı cıkartırdık 8den sonra da gelip hemen banyo yaptırırdık daha kısa surerdı aglaması. Biz boyle cozum bulmuştuk belki yardımcı olur 😘😘
Deletedmom334 benbirikimiyim bize de aynısı olmuştu, akşam 6dan 8e kadar işkence gibi, duş aldırıp masajla falan rahatlatmaya bakın fazla sürmüyor geçiyor