Ealisya Arzu-omur23 benim kızımda 10 gündür diş eti şişmiş çıkmadı bir türlü memeyi Red ediyor bişey yemiyor salyası çok ne zaman patlar sizce?
Cigdemino Eveeet😍 bizim de biri patladı derken diğeri de patlamis hemen. Ikisi birden uzamaya çalışıyor simdi
Sumeyyelan Arzu-omur23 https://imgyukle.com/i/usBmnj canım bizede bir bakarmısın Cuma’dan beri aşırı huzursuz sürekli ağlamaklı sol alt kenarda özellikle elime sivri bişey geliyor orda bişey varmı resmî biraz zor çektim ama nettir galiba
Nslhnkrcn Benim kızım da çok huzursuzdu diş eti 3. Ay şişti 4. Ay’a girdiği gibi çıktı uyku düzenimiz bozuldu gündüz uykusu epey azaldı ve sürekli emmek istiyor. Var mı bu durumu yaşayan?
Arzu-omur23 Sumeyyelan az kalmış annesi patlar. Bizimki 3.ayında şişti elime sivri bişeler gelıyodu. Sonra etler şişince o sivri şey gttı.