Yudum Merhaba, kızım 1a ylık. Gögüs lerim sadece gece doluyor . Akşam 2 3 saat uyuyor kızım o sırada ben de uyuyorum ve uyandigimda 2 memede sismis oluyor. Ama sadece bu. Gündüz asla böyle olmuyor. Neden böyle var mı fikriniz?
mom0989 Yudum sen de dinlen canım. Dinlenmek sütü çok etkiliyor. Bol su iç ve yeşillik ye. Aktardan kendine anne çayı yaptırabilirsin. Günde 2 bardak iç. Ve şu günlerde bol bol emzir göğüslerin uyarılıp süt üretsin. Ben dut pekmezi almıştım aktardan bir bardak ılık suya bir yemek kaşığı koyup karıştırıp içiyordum. Hem sabah kahvaltıdan sonra hem de gece yatmadan. Gece kızım acıkmasa dahi göğüslerim patlayacak gibi oluyordu hemen uykusunda emziryordum
Yudum mom0989 benimkisi uyurken memeyi almıyor. Uyandırmak o kadar zor oluyor ki anlatamam. Taş oluyor emmeyince gögsüm. Elektrikli pompayla sağmaya çalışıyorum tam boşaltamıyorum sanırım bu sefer de süt tıkanıyor. Şaşırdım kaldım. Sürekli mi sütler kanallara tıkanıcak
Biroglanbirkizanasi Gece süt üretimi hem dinlendiğiniz için hem de karanlıkta hormonlar çalıştığı için daha çok üretim olur. Gündüz bir de daha sık emiyor bence bebekler o yüzden gündüz de oluyor ama bize az geliyor.