2lokummannesiii merhaba, benim oğlumun da yumurta akı ve süt ürünlerine alerjisi vardı.Ben de korkuyordum 1 yaş aşısından. Bizimkinde sorun olmadı aşı .Aşı yapıldıktan sonra 20 dk önlem amaçlı doktorumuz bekleyin dedi bekledik sorun olmayınca eve döndük. inşallah sizinki de sorunsuz geçer