Alimiran2020 uyurken ya da uyanacağı zaman emzirin. Benim oğlumda da 3. Ayında bir başladı 6,5 aylık olana kadar devam etti meme reddi ama hiç biberon vermedim inat ettim. Emzik kullanıyoruz ondan yana bir sıkıntı yaşamadım şimdi 11,5 aylık olacak çok şükür hala emiyor