nilosaydn yigitalpinannesiii evet baktım ve şok oldm acıkcası :) tarıhı falan belkı skıntıdır.. yorumlara bakmak lazım
kahvekokusuu nilosaydn bende sudokremi internetten aldim canim bi sıkıntısı yok kullaniyorum bircok seyi netten aliyorum cok daha uygun bebek bezi dahil
nilosaydn kahvekokusuu ya ben alamıyorm bezi falan görüncemde alıyo .. o alıyo bılmem kactanesını 100 tl ye ben alıyorm 200 tl ye .. bez olarwk ne kullanıyosun acaba
Mgtlh nilosaydn fiyatlara tekrar göz at hadi uygun bișeyler yap da alayım 🌸😂 El kazanacağına sen kazan
Mgtlh nilosaydn biberon da kararsızım aslında bayağı bir var biberona nuk cam. Bilemedim ama sen diğer iki kreme düşün
nilosaydn Mgtlh cam daha saglıklı ama elıne verdım ıcın ben bunu tercıh edıorm cok guzel bıberonu alırsan 35 yaparım :)) bepantl de 20 ye bırakırım :))