Yaprak09 cnm biz ay sonu 4 aylık olacağız ama 3. Ay boyunca 90 cc verdm.. eskiden sabah öyle akşam içerdi günde 3 defa mama+meme şeklinde gidiorz bu arada şimdi sabah içior ,öğlen ,öğleden sonra, akşam içior günde 4. Çıktı maalesef birde alması gereken doz bir öğünde normalde 150 cc bizim kız 90 geçmior bitiremiorda bu günler de huysuz bayağı atak dönemindeyiz 😳