Heyanne Kızlar lohusa kanamam biteli 1 hafta olmuştu ama dün kanamam başladı aynı adet kanaması gibiydi karnimda hafif sanciliydi adet olacak gibi sizce adet olmuş olabilir miyim doğum yapalı 39 gün oluyor
KumsalPoyraz Heyanne evet 40 başı deniliyor buna normal yani bende olmuştum doktorum dedi sonraki adetimide 3. Ayda oldum
gunduzgullcan Canım benimde bugün fark ettim kanamam bitmek üzereydi pembe sarı arasıydı... 26 gün oldu Doğum yapalı birden bugün kırmızı renk biraz yoğun kanamam oldu acaba benim de mi adetim başladı 🤷🏻♀️
Heyanne gunduzgullcan benim 40 bitimine yakın oldu seninki biraz erken sanki siddetli sancın ya da kanamada artış olursa doktora gitmeni öneririm
Yusufezgi Doğumdan 50 gün sonra oldum ilk adetimi ondan sonraki ay adet olmam gereken zamanda kahverengi lekelenmem oldu 😊
Dderya Benim de 43. Gün adet kanaması gibi kanamam oldu 3gün sürdü. Şimdi 4ay dolmak üzere doğum yapalı hala olmadım. Benim duyduklarımda 7. Ayda adet gördüm diyenler var sakin bir şekilde bekliyorum😊
Nefessuram Bende öyle olmuştum ama lohusalık döneminde 20.veya 40. Gününden önce veya sonra adet görme gibi lekenmesi olurmuş ama al basması olurmuş onda adet değilmiş bende Doğumdan 3 ay sonra oldum adet 🙈