Muhammdm Doğumdan kaç gün sonra sütünüz geldi 5 gün oldu normal doğum yapalı ve halen sutum geldi neden acaba gelmesi lazım degilmi canim çok sıkılıyor bu duruma
Yasirhatice Muhammdm bende normal yaptım benim 10. Gün geldi gelmese de emzir uyar ve umutsuzluğa kapılma her annenin sütü gelir 😊
Pogaca_yanaklimm Muhammdm sezaryanla doğum yaptım 4.günü geldi kuzumm yapmadığım şey kalmamıştı kayısı hurma vs.ama en etkili şey bence stresten uzaklaşmak ve bolbol su içip emzirmek😊
Pares Muhammdm sezeryan oldum ameliyat masasında geldiğini söyledi hemşireler baktıda inşallah gelir bir an önce
Yasirhatice Muhammdm rezene kimyon karışımı meyve kompostosu bestlak damla bunlar çok ise yarıyor humana emziren anneler için cay bunlar denemelisiniz uzulirseniz hic gelmez umutlu olun gelmesedr emzirin pompaniz varsa elinizle sağın sıcak düş alin masaj yapın goguslerinixe benim yaptığım bunlardi
Bebisss34 Muhammdm doğumdan sonra sütüm yok diye hemşire bestlak damla önermişti hemen alıp kullanmıştım gerçekten çok faydasını gördüm ve hergün 2-3 bardak rezene içtim cnm sanada öneririm ilk günler gelmeyen süt sonraki haftalar adeta fışkırıyor 😀
Bebisss34 Muhammdm bende sezeryan oldum, doğumdan 2 gün sonra taburcu olup eve geldim duşumu aldım ve sütüm gelmeye başladı ☺️
bjkesra1903 Muhammdm benim doğum yaptığım gün vardı hatta hamileliğin 20. Haftalarında falan sıktırdığımda geliyordu 🙏🏻 Sezaryen doğum yaptım hastaneden çıkar çıkmaz yani 2. Gün sıcak suyla masaj yaptı annem süt her geçen gün çoğaldı her gün duşta masaj yaptık ve tahin helvası yedim inanılmaz çoğalıyor
mirayilknurtolga Muhammdm sezaryen doğum yaptım, bebeğimi hemen emzirdim. Tabi o zaman süt değil kolostrum geliyor. Yaklaşık 1 hafta sonra normal rengine dönüp çoğalmıştı sütüm. Sıcak duş alın göğüslerinize masaj yapın, en kısa sürede gelir inşallah 🙏
hulyatkknt Muhammdm sezaryen doğum yaptım hemen gelmişti. Annemin 3 gün gelmemiş eskiden hastanede 3 gün yatirirlarmis eve gelince ılık bir dua almış hemen gelmiş sizin de gelir inşaallah hemen